Ocena użytkowników: 4 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka nieaktywna
 

Jeżeli jesteś właścicielem przedsiębiorstwa, to o ile chcesz rozwijać swoją markę powinieneś mieć stronę internetową.

W dobie dzisiejszego czasu Internet to jeden z największych narzędzi do pozyskiwania klientów i sprzedaży towarów oraz usług. Posiadanie strony internetowej zwiększa szansę na to, że wybierze usługi, produkt Twojej firmy. Na podstawie umieszczonych informacji wyrobi sobie zdanie o Twoim profesjonalizmie i jakości świadczonych przez Ciebie usług.

Pytanie ale jak ma wyglądać moja wizytówka internetowa?

Ważne jest, aby strona WWW była czytelna, atrakcyjna pod względem wizualnym a przede wszystkim zachęcała do współpracy lub do zakupu produktów jakie będziesz oferować. Dzięki temu klient pozyska łatwy kontakt z Tobą i w przyszłości może być informowany na bieżąco z nowymi ofertami.

Poniżej przedstawiamy kilka argumentów, które przedstawią Tobie jak ważne jest posiadanie własnej strony internetowej:

1. Firma, Organizacja bez strony WWW? Klienci tego oczekują!
W dobie XXI wieku największą formą kontaktu z firmami oraz zdobycie jakichkolwiek informacji na temat przedsiębiorstwa to właśnie strona WWW, która powinna utożsamiać się z wizerunkiem firmy. To pierwszy krok do zbudowania wstępnego zaufania między przedsiębiorcą a klientem. Pamiętaj, że im więcej szczegółów i informacji o podmiocie, tym większa szansa na to, że wybierze świadczenia, produkty prezentowane przez Ciebie. Na jej podstawie wyrobi sobie zdanie o profesjonalizmie i jakości świadczonych usług.

2. Zwiększenie zaufania i wiarygodności Twojej organizacji
Badania przeprowadzone przez niezależne firmy, wykazały, że ponad 82% konsumentów uważa, że firmy lub organizacje z witrynami internetowymi stają się bardziej wiarygodne od tych, które są nieobecne w sieci. Dodatkowo ponad 67% konsumentów wtwierdza, że posiadanie adresu e-mail w domenie firmowej jest bardziej wiarygodne niż w ogólnodostępnych portalach lub serwisach np. Poczta WP, Onet czy Gmail.

3. Swoboda przepływu informacji
Każda firma produkuje ulotki, gazetki, broszury w celu informowania klienta o nowych produktach lub usługach a często wiąże się to z dużym nakładem finansowym dla przedsiębiorcy. Podczas, gdy Twoja działalność potrzebowałaby dodatkowych środków na inne inwestycje musi przeznaczać budżet na informowanie swoich klientów. Dzięki posiadaniu własnej witryny internetowej będzie mogła edytować listę oferowanych usłub w dowolnym momencie bez żadnych kosztów. Dotyczy się do również reklamowania nowych produktów czy promocji jakie są w danej chwili. Dzięki odpowiednim modułom w panelu administracyjnym strony WWW tzw. zaplecza, pozwoli na łatwe modyfikowanie informacji np. specyfikacji lub cech produktu, godziny pracy jak również wyceny swoich usług.

4. Strona WWW zamiast sklepu stacjonarnego? Czemu nie!
Zastanawiasz się dlaczego wiele firm ma tak małe ceny za ten sam produkt co u Ciebie? Zastanawiałeś się, że dzięki zyskom, które masz ze sprzedaży musisz opłacić wynajm lokalu, prądu i innych stałych opłat, które generują koszty? A co gdyby uniknąć tych opłat? No właśnie, ceny produktów stają się znacznie mniejsze. A co jeśli danego towaru nie masz fizycznie na stanie a klient jest nim zainteresowany i chce zobaczyć? Dzięki witrynie internetowej klient ma możliwość swobodnego przeglądania produktu nie wychodząc z domu. Dzięki sklepowi internetowemu klient będzie mógł zakupić bezpośrednio towar lub produkt a przy tym zapłacić on-line.

5. Wykonane realizacje jako reklama twojego profesjonalizmu
Strona WWW to również portfolio twoich zrealizowanych usług. Dzięki zdjęciom, filmom trafisz do klientów bezpośrednio pokazując im swój fach w ręku i profesjonalizm jakim sobą reprezentujesz. To najczęstsza forma pokazania swoich umiejętności przez Fotografów, Firm budowlanych, Zakładów rzemieślniczych, ale i nie tylko bo i Podróżnicy po świecie czy też fanatycy danej dziedziny pokazują swoje zainteresowania lub przygody jakie ich spotkały w życiu. Dzięki komentarzom klientów zwiększasz zaufanie do swojej marki i usług jakie wykonujesz.

6. Prowadzenie biznesu 24/7 z każdego miejsca na świecie
Czy wiesz, że jeżeli firma jest czynna przez 8 godzin dziennie nie wykorzystuje 2/3 czasu w ciągu doby? Jedną z zalet posiadania strony internetowej jesto to, że Twój biznes będzie stale dostępny dla Twoich klientów. Ci, obecnie coraz bardziej tego wymagają. A ty jako przedsiębiorca nie będziesz musiał ograniczać się do siedzenia w firmie. Dzięki temu masz czas na pozyskiwanie nowych klientów lub firm, z którymi masz zamiar współpracować. Dziś rozwój firmy to podstawa do istnienia na rynku pracy. Pamiętaj, że witryna powinna być responsywna, dobrze wyglądająca oraz funkcjonalna. Pozwoli to na zmniejszenie ilości czasu wykorzystywanego na odpowiadania pytań do klientów.

Jeśli jesteś zainteresowany stworzeniem strony WWW serdecznie zapraszamy do skorzystania z naszych usług.

AntLab Piotr Jasiński
Tel. kom. +48 509 341 648

E-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.